Even voorstellen

Mijn naam is Mieke van Driel en met veel enthousiasme ben ik sinds 2008 professional organizer.

Mijn achtergrond is het onderwijs. 13 jaar ben ik met veel plezier werkzaam geweest als leerkracht op een basisschool. (Ik was zo'n juf die na schooltijd ook vaak bezig was met het ordenen van het handvaardigheidslokaal en het magazijn.) Naast mijn loopbaan in het onderwijs heb ik ook een aantal jaar ervaring mogen opdoen als secretaresse en administratief medewerkster op een accountantskantoor. (Ik was die zeldzame medewerkster die  echt blij werd van zakken en schoenendozen vol met oude administratie en ongeopende post.)

Het oplossingsgericht denken, zoeken naar creatieve en praktische oplossingen en het omgaan met mensen zorgen ervoor dat ik met veel plezier werk. Het van een chaotische situatie naar een overzichtelijke situatie is een boeiend proces en kan een enorme omslag zijn in iemands leven. Aan mij de taak om jou daar mee te helpen.

In de loop der jaren heb ik veel ervaring opgedaan met het samenwerken met mensen, waaronder (gescheiden en samengestelde) gezinnen, jongeren en jongvolwassenen met ADHD, ADD en autisme.  Maar ook met mensen die om wat voor reden dan ook (tijdelijk) de grip kwijt waren op hun administratie, woon- of werkplek. Een enerverende situatie waarin het fijn is om (tijdelijke) ondersteuning te hebben bij het opruimen en regelen van praktische zaken. Het opruimen van het huis, of een gedeelte daarvan, een kast, hobbyruimte of een administratie is een klus die met z'n tweeën vaak prima gaat.

Samen lukt het wel!

Daarnaast heb ik ervaring met het organiseren van administraties en boekhoudingen voor particulieren of kleine ondernemers. Dit vraagt om maatwerk, op zoek naar hét systeem waar je zelf mee kunt werken. Voor een ondernemer is de administratie vaak een noodzakelijk kwaad. De meeste energie en passie hoort naar de onderneming te gaan en is het fijn wanneer er overzicht is in de administratie. Er gaat dan geen tijd meer verloren met het zoeken naar paperassen. Ik geef overzicht en duidelijkheid.

Je krijgt de hulp die je nodig hebt met de zoektocht naar ruimte, meer rust, dus naar een betere kwaliteit van het leven met meer tijd om te genieten en te besteden aan uw passie.

Hartelijke groeten,

Mieke van Driel

 "Eenvoud is levende schoonheid."    Hazrat Inayat Khan

 

 

 

Twitter-tijdlijn

NBPO
NBPO @nbpo Vind je het lastig om spullen weg te doen? Professional Organizers helpen je graag bij het maken van keuzes! Hiern… t.co/agtso5RJZX Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 12 Apr
NBPO
NBPO @nbpo Heb je moeite met afvallen, dan bel je een diëtiste. Heb je moeite met sporten, dan schakel je een personal trainer… t.co/GvYVmm0LyU Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 9 Apr
NBPO
NBPO @nbpo Wil jij op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief. Ook als je geen… t.co/qqqRCaohTX Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 4 Apr
NBPO
NBPO @nbpo Wat gebeurt er met je spullen als jij dood gaat? Laat het niet aan de familie over... Doe het zelf t.co/Wc7q505Pbc #lekkerleven Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 5 Apr
NBPO
NBPO @nbpo Komende week is er landelijk extra aandacht voor autisme vanwege de Autismeweek. Op bijgaande website lees je meer… t.co/0474CVaSpX Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 31 Mar

 

 

 

 

 


 

Gastenboek

A S
01-03-16 15:04:42
Dank je voor de vele praktische tips en een luisterend oor. Ik ben goed op weg geholpen.
Diana
08-02-16 11:01:39
Ik heb ruim vier jaar gebruik gemaakt van de diensten van Labyrint Organising. Met mijn autisme is het heel fijn om begeleiding van Mieke te hebben gehad. Zij heeft een belangrijke rol gespeeld in het vinden van een passende structuur in mijn leven.
Mieke is enthousiast en ondersteunend in haar werk. Ze kan goed luisteren en wensen vertalen naar wat praktisch werkbaar is. Ik ben héél blij dat ik haar op mijn pad ben tegengekomen!
H D
05-02-16 15:19:22
Vooruitgang is alleen mogelijk vanuit een rustige, evenwichtige situatie. Eerste vereiste daarvoor is een opgeruimd huis, en dus ook hoofd. Mieke stuurt daarbij aan, zonder dwang, zomaar. Heel geweldig!
Christina
19-01-16 10:58:04
Het is best een stap om toe te geven dat je, om wat voor redenen dan ook,
hulp kunt gebruiken om orde te brengen in de chaos in je huis of op je
werkplek. En dan luistert het nauw wie je binnenhaalt in je privésfeer! Bij
Mieke was ik alle reserves snel kwijt. De vrolijke, positieve en praktische
manier waarop zij mij de hand reikte deed mijn gêne als sneeuw voor de zon
verdwijnen. Meerdere malen kwam zij bij me thuis, haar auto volgeladen met
allemaal handige mandjes/mapjes etc. En, bijna spelenderwijs, lieten we samen de chaos verdwijnen en ontstond er orde. Het
gevoel dat je weer controle krijgt over de materie om je heen brengt ook
rust in je hoofd, heerlijk! Ik ben blij dat ik mezelf deze hulp heb gegund
en wat een mazzel dat ik bij zo'n goeie organizer terecht ben gekomen.
Betrokken, oplossingsgericht, respectvol en gewoon een heel leuk mens.
Mieke, dankjewel!
v.R.
13-01-16 17:39:01
Mieke komt al een paar jaar bij mij helpen met het organiseren van mijn huis(houden) en administratie omdat ik zelf door mijn beperking moeite heb met plannen en organiseren, maar juist wel heel veel behoefte heb aan een rustige, gestructureerde omgeving (Ik zeg altijd: “Ik kan niet tegen troep, maar maak het wel!”) . Met Mieke heb ik in etappes het hele huis opgeruimd, heel veel weggegooid (wat ik zelf moeilijk kan), alles een vaste plek gegeven, overzichtelijk gemaakt. Hierdoor kan ik het opruimen zelf tussen onze afspraken door nu veel beter bijhouden. Fijn is het om het samen te doen, dat stimuleert. En Mieke is een enorme aanpakker, werkt hard. Het contact is ook erg prettig, Mieke is heel betrokken. Hierdoor is er vertrouwen opgebouwd. Wat ik nodig vind bij het toelaten van iemand in je huis, bij het doornemen van al je persoonlijke spulletjes.