Profiel

Mijn naam is Mieke van Driel en met veel enthousiasme ben ik sinds 2008 professional organizer. Het werk van professional organizer, of opruimcoach, is veelzijdig, afwisselend en een ontzettend dankbaar beroep. 

Mijn achtergrond is het onderwijs. 13 jaar ben ik met veel plezier werkzaam geweest als leerkracht op een basisschool, waar kinderen, leren en organiseren centraal staan. (Ik was zo'n juf die na schooltijd ook vaak bezig was met het ordenen van het handvaardigheidslokaal en het magazijn.) Naast mijn loopbaan in het onderwijs heb ik ook een aantal jaar ervaring mogen opdoen als secretaresse en administratief medewerkster op een accountantskantoor. (Ik was die zeldzame medewerkster die blij werd van zakken en schoenendozen vol met oude administratie en ongeopende post.)

Het oplossingsgericht denken, zoeken naar creatieve en praktische oplossingen en het omgaan met mensen zorgen ervoor dat ik met veel plezier werk. Het van een chaotische situatie naar een overzichtelijke situatie is een boeiend proces en kan een enorme omslag zijn in iemands leven. Aan mij de taak om jou daar mee te helpen.

In de loop der jaren heb ik veel ervaring opgedaan met het samenwerken met mensen, waaronder (gescheiden en samengestelde) gezinnen, jongeren en jongvolwassenen met ADHD, ADD en autisme.  Maar ook met mensen die om wat voor reden dan ook (tijdelijk) de grip kwijt waren op hun administratie, woon- of werkplek. Een enerverende situatie waarin het fijn is om (tijdelijke) ondersteuning te hebben bij het opruimen en regelen van praktische zaken. Het opruimen van het huis, of een gedeelte daarvan, een kast, hobbyruimte of een administratie is een klus die met z'n tweeën vaak prima gaat.

Samen lukt het wel!

Daarnaast heb ik ervaring met het organiseren van administraties en boekhoudingen voor particulieren of kleine ondernemers. Dit vraagt om maatwerk, op zoek naar hét systeem waar je zelf mee kunt werken. Voor een ondernemer is de administratie vaak een noodzakelijk kwaad. De meeste energie en passie hoort naar de onderneming te gaan en is het fijn wanneer er overzicht is in de administratie. Er gaat dan geen tijd meer verloren met het zoeken naar paperassen. Ik geef overzicht en duidelijkheid.

Je krijgt de hulp die je nodig hebt met de zoektocht naar ruimte, meer rust, dus naar een betere kwaliteit van het leven met meer tijd om te genieten en te besteden aan uw passie.

Hartelijke groeten,

Mieke van Driel

 "Eenvoud is levende schoonheid."    Hazrat Inayat Khan

 

 

 

Twitter-tijdlijn

NBPO
NBPO @nbpo Wat gebeurt er met je spullen als jij dood gaat? Laat het niet aan de familie over... Doe het zelf t.co/Wc7q505Pbc #lekkerleven Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 27 Nov
NBPO
NBPO @nbpo Daarom kan begeleiding door een professional organizer of financieel organizer of budgetcoach echt het verschil mak… t.co/W3jUdPA013 Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 29 Nov
Ilse Homan
Ilse Homan @IlseHoman 10 dagelijkse gewoontes die je een kalmer persoon maken t.co/kKycJ4qqUO Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 29 Nov
NBPO
NBPO @nbpo Een verhuizing is een ingrijpende, tijdrovende en soms ook stressvolle gebeurtenis die het nodige organisatietalent… t.co/PBfoCMvMUo Geretweet door Mieke van Driel Reageer Retweet Favoriet 10 Nov