Op de werkplek

Last van de chaos op je werkplek? Heb je moeite met organiseren en plannen? Te veel te doen en te weinig tijd? Weet je niet waar te beginnen? Geen overzicht meer in werkzaamheden?  Vaak te laat op een afspraak?  Vind je het lastig om te bepalen wat belangrijk is en welke taak nog even kan wachten? Heb je uitstelgedrag of maak je dingen niet af?  Vaak papieren of documenten kwijt?...

Dan kan coaching met een praktische inslag de oplossing zijn om meer overzicht en inzicht te krijgen. Samen gaan we aan de slag met als resultaat een opgeruimde werkplek, een overzichtelijke agenda en planning. Je krijgt adviezen en tools om mee te oefenen en om de situatie opgeruimd en overzichtelijk te houden.
Tijd om op een andere manier te gaan werken, in plaats van meer uren. 

Voor wie... 

  • gestructureerder zou willen werken, maar niet weet hoe.
  • goed is zijn of haar werk, maar vast loopt in het organiseren & plannen.
  • door omstandigheden tijdelijk de grip op de situatie is kwijtgeraakt.
  • een onoverzichtelijke en chaotische werkplek heeft.
  • last ervaart door (kenmerken van) ADHD, ADD.
  • veel achterstallige informatie en spullen moet opruimen.
  • ondernemer is, maar (tijdelijk) geen grip heeft op administratie en voorraad
  • ..
 

Wat levert het op?

  • meer overzicht,ruimte en rust in agenda & hoofd
  • optimaal agendabeheer en taakplanning
  • het kunnen bewaken van jouw grenzen 
  • een opgeruimde en georganiseerde werkplek/archief
  • meer voldoening en  werkplezier
  • een overzichtlijke administratie



'In de kern van moeilijkheden liggen mogelijkheden´ Albert Einstein