Twaalf en half jaar
Op 6 augustus 2020...
bestaat Labyrint Organizing 12,5 jaar. Op 6 februari 2008, op de 60e verjaardag van mijn inmiddels overleden lieve vader, schreef ik Labyrint Organizing in bij de Kamer van Koophandel in Apeldoorn. Na het volgen van de training bij de NBPO in 2007, het lezen van talloze boeken en het oefenen bij verschillende bekenden, was ik er klaar voor om het "echt" te gaan doen. Best spannend vond ik die eerste afspraken! De woorden van een van de trainers "van een piloot wil je ook niet weten dat het zijn eerste vlucht is" zijn mij bijgebleven. Het is goed gekomen ;-)
De eerste jaren als kleine ondernemer naast mijn werk in loondienst uitgegroeid tot fulltime job. In dit beroep komt veel van mijn werk- en levenservaring samen en kan ik mijn kwaliteiten op een positieve manier inzetten. Vaak moet ik uitleggen wat een professional organizer precies doet. Ondanks de grote toename aan publiciteit in de media is het beroep toch nog niet geheel bekend. ‘Opruimcoach’ gebruik ik ook wel, maar dit dekt de lading niet voor het hele brede werkveld. Het is véél meer dan opruimen alleen. Het gaat niet alleen over de spullen, maar vooral over de mensen. In ieder geval een beroep waar ik heel blij van word. :-)
Het gebrek aan overzicht en structuur in een huis en/of werkplek wordt vaak onderschat en heeft veel invloed op iemand zijn of haar welbevinden. Grip kwijt zijn door add, adhd, burnout, autisme, maar ook de grip tijdelijk kwijtraken door omstandigheden (bijv. ziekte, overlijden van naaste, komst van kinderen of scheiding) kan iedereen overkomen.
Ik word ook ingeschakeld door mensen die een periode te druk zijn geweest om spullen goed op te bergen en uit te zoeken of een verhuizing moeten regelen (voor een ouder) of het niet zien zitten om te beginnen met opgestapelde administratie of talloze foto’s. Hoe fijn is het dan om met iemand samen overzicht te creëren in hoofd en huis.
Samen op zoek naar rust, ruimte en overzicht staat op mijn website.
is al jaren mijn slogan en daar geloof ik in. Ik begeleid mensen die last hebben van wanorde om hen heen en dit gaan we samen aanpakken.
Wat heb ik fijn samengewerkt met moedige mensen de laatste jaren. Het uitnodigen van ‘een vreemde’ jouw huis, werkplek en hoofd vol chaos, waar je niet echt trots op bent, vergt moed en laat een kwetsbare kant zien van iemand.
‘Opeens’ ben ik 12,5 jaar verder… twee fantastische dochters van 17 en 15 nu, inmiddels gescheiden, een nieuwe lieve partner en fijne vrienden om mij heen, hetzelfde fijne huis nog, na vele cursussen en trainingen wijzer en 12,5 jaar meer levenservaring. Ik ben dankbaar... iedere dag opnieuw.
Graag wil ik iedereen met wie ik heb mogen samenwerken; mijn bijzondere klanten, doorverwijzers, veel lieve mensen in mijn omgeving en collega’s van de nbpo, heel erg bedanken voor het vertrouwen gedurende de afgelopen 12,5 jaar. Er is nog zoveel te doen, te ontwikkelen en te leren. Ik heb veel zin in de komende 12,5 jaar!
bestaat Labyrint Organizing 12,5 jaar. Op 6 februari 2008, op de 60e verjaardag van mijn inmiddels overleden lieve vader, schreef ik Labyrint Organizing in bij de Kamer van Koophandel in Apeldoorn. Na het volgen van de training bij de NBPO in 2007, het lezen van talloze boeken en het oefenen bij verschillende bekenden, was ik er klaar voor om het "echt" te gaan doen. Best spannend vond ik die eerste afspraken! De woorden van een van de trainers "van een piloot wil je ook niet weten dat het zijn eerste vlucht is" zijn mij bijgebleven. Het is goed gekomen ;-)
De eerste jaren als kleine ondernemer naast mijn werk in loondienst uitgegroeid tot fulltime job. In dit beroep komt veel van mijn werk- en levenservaring samen en kan ik mijn kwaliteiten op een positieve manier inzetten. Vaak moet ik uitleggen wat een professional organizer precies doet. Ondanks de grote toename aan publiciteit in de media is het beroep toch nog niet geheel bekend. ‘Opruimcoach’ gebruik ik ook wel, maar dit dekt de lading niet voor het hele brede werkveld. Het is véél meer dan opruimen alleen. Het gaat niet alleen over de spullen, maar vooral over de mensen. In ieder geval een beroep waar ik heel blij van word. :-)
Het gebrek aan overzicht en structuur in een huis en/of werkplek wordt vaak onderschat en heeft veel invloed op iemand zijn of haar welbevinden. Grip kwijt zijn door add, adhd, burnout, autisme, maar ook de grip tijdelijk kwijtraken door omstandigheden (bijv. ziekte, overlijden van naaste, komst van kinderen of scheiding) kan iedereen overkomen.
Ik word ook ingeschakeld door mensen die een periode te druk zijn geweest om spullen goed op te bergen en uit te zoeken of een verhuizing moeten regelen (voor een ouder) of het niet zien zitten om te beginnen met opgestapelde administratie of talloze foto’s. Hoe fijn is het dan om met iemand samen overzicht te creëren in hoofd en huis.
Samen op zoek naar rust, ruimte en overzicht staat op mijn website.
#samenlukthetwel
is al jaren mijn slogan en daar geloof ik in. Ik begeleid mensen die last hebben van wanorde om hen heen en dit gaan we samen aanpakken.
Wat heb ik fijn samengewerkt met moedige mensen de laatste jaren. Het uitnodigen van ‘een vreemde’ jouw huis, werkplek en hoofd vol chaos, waar je niet echt trots op bent, vergt moed en laat een kwetsbare kant zien van iemand.
‘Opeens’ ben ik 12,5 jaar verder… twee fantastische dochters van 17 en 15 nu, inmiddels gescheiden, een nieuwe lieve partner en fijne vrienden om mij heen, hetzelfde fijne huis nog, na vele cursussen en trainingen wijzer en 12,5 jaar meer levenservaring. Ik ben dankbaar... iedere dag opnieuw.
Graag wil ik iedereen met wie ik heb mogen samenwerken; mijn bijzondere klanten, doorverwijzers, veel lieve mensen in mijn omgeving en collega’s van de nbpo, heel erg bedanken voor het vertrouwen gedurende de afgelopen 12,5 jaar. Er is nog zoveel te doen, te ontwikkelen en te leren. Ik heb veel zin in de komende 12,5 jaar!
'Je bent nooit te oud om te leren'