Werkwijze

SnelScan

Wil je graag zelf beginnen met het opruimen van je huis, maar weet je niet hoe? Maak dan gebruik van de SnelScan van Labyrint Organizing. In een gesprek van ongeveer anderhalf uur bespreken we jouw woon- of werksituatie en kun je mij laten zien om welke ruimte(s) het gaat. Je krijgt direct tips en advies hoe je kunt beginnen én hoe je het vol kunt houden. De tips krijg je daarna ook per mail thuisgestuurd.

Kosten hiervan zijn € 90,00 incl btw + reiskosten

Zoomsessie

Wil je zelf aan de slag met het beter organiseren je huis? Heb je geen praktische hulp nodig maar wel virtueel support, tips en advies? Dan is online-organizen iets voor jou! Met zoomsessies (of whatsApp of Skype) help ik je op weg, geef ik gericht advies en kijk ik via het beeldscherm af en toe mee. 
Desgewenst krijg je de besproken tips en richtlijnen achteraf per mail.

Kosten hiervan zijn € 45,- (incl btw) voor online sessie van 45 minuten

Werkwijze organizingstraject

In stappen:
  • Eerste kennismaking is meestal een telefoongesprek of een mailwisseling.
  • Afspraak op locatie, zodat we de situatie kunnen bekijken en jouw wensen, motivatie en mogelijkheden kunnen inventariseren. Dit vrijblijvende kennismakingsgesprek is kosteloos*. Aan het eind van deze afspraak kan ik aangeven wat ik voor jou kan betekenen. Goed om te weten is dat ik een geheimhoudingsplicht heb, dus niemand hoort van mij dat je mijn klant bent en wat wij bespreken.
  • Als jij het ook ziet zitten, maken we de eerste werkafspraak en gaan we samen aan het werk. De frequentie en duur van de werktijden zijn helemaal afhankelijk van jouw hulpvraag, budget en jouw situatie.
  • Tussentijds zal ik regelmatig informeren of alles naar wens gaat en na de laatste afspraak zullen we evalueren. Indien gewenst neem ik na een aantal weken contact met je op of het bereikte resultaat stand heeft gehouden en alles naar wens verloopt.

Tarieven

* Het komt voor dat een kennismakingsgesprek al de oplossing én inspiratie oplevert om zelf aan de slag te gaan. Zonder vervolgafspraak kost het gesprek € 40,00 + reiskostenvergoeding van € 0,25 p/km) 

* Mijn uurtarief voor particulieren is € 54,00 per uur (incl BTW) en
voor de zakelijke opdrachtgevers € 84,00 per uur (excl BTW)

* Kleine organizingsmaterialen zijn bij het uurtarief inbegrepen. 

* Voor de reiskosten wordt € 0,25 per kilometer gerekend. De eerste 15 kilometers vanaf Lochem zijn gratis.


 

'Samen lukt het wel'